Een dag centrum San Francisco deel 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Een dag centrum San Francisco deel 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Een dag centrum San Francisco deel 1

Door: Willy Ufkes

Blijf op de hoogte en volg Willy

14 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen werden we op tijd wakker (nog steeds een beetje jetlag) en na een douche en weer zeer verzorgd ontbijt met Pim mee richting zijn werk. Pim ging werken en wij zijn gaan lopen naar de winkels. Dat is een flinke tippel, want die straatblokken zijn niet klein.
We voelden ons net een beetje in New York, hele hoge gebouwen, snel lopende mensen met een koffiebeker in hun hand op weg naar hun werk.
Na ongeveer 3 kwartier lopen kwamen we bij e winkels. Dit was duidelijk de duurdere kant, want je had het merk Diesel waar je een spijkerbroek kon kopen van meer dan $ 300! We zijn de winkel ook maar snel uitgelopen.... En zo waren er nog meer van dat soort winkels. Maar het is echt een hele leuke stad. Lisa had natuurlijk snel een speelgoedwinkel gespot en daar hadden ze van haar poppen die ze leuk vindt, heel veel nieuwe of die niet in Nederland te koop waren. Ze twijfelde nog wel even dus we zijn verder gelopen.

Inmiddels was het al over elven en zijn we weer richting Pim's kantoor gelopen van Google. dus dat hele stuk weer terug gelopen. Onze voeten waren inmiddels iets minder blij ;-) Daar aangekomen kregen we een bezoekerspas en kwam Pim ons ophalen voor de lunch. Komen we daar aan, een mega grote ruimte met verschillende buffetten, saladebars, grote kaasplank met allerlei lekker kazen, veel soorten drinken en heel veel mensen aan het eten. Iedereen die daar werkt mag daar gratis ontbijten of lunchen. Man gewoon niet normaal, wij hadden een salade met grote garnalen, noodles heerlijke soepen, vers brood, warme maaltijden, vers fruit. Overal waar je keek was lekker eten en drinken. We hebben dus heerlijk zitten eten. Toen we klaar waren gingen we weer naar een ander gedeelte en daar kon je elke koffie bestellen waar je zin in had. Dat werd dan in grote bekers vers voor je klaargemaakt. Toen richting terras gelopen en terwijl we dus op de brug en het water keken met het zonnetje op onze bol, voelden we ons toch wel een beetje decadent. Maar wel heel leuk om te zien.

Ook het toilet is superluxe. Voorverwarmde bril, knoppen waarmee je je billen kon laten wassen en drogen. Een rek waar allemaal tandenborstels, deodorant, tandpasta, maandverband, tampons, verfrissingsdoekjes, wattenstaafjes. Je keek je ogen uit.

Wij moeten nu snel weg, want we gaan uit eten en daarna naar het concert van de Jonas Brothers. Het vervolg komt dus nog.

Groetjes,

van de citywalkers...

• 14 Augustus 2013 - 05:54

Harry En Herma:

Hallo kilomeyrtvretetd

Op deze manier hoeft er niet gesport te worden. K
    Je vermaken en gelijk vet verbranden . Zullen we onze bazen ook maar voorstellen om het op dezelfde manier te regelen? Of toch maar niet. Ik zou veel te dik worden haha. Lisa een van de nieuwste poppen gescoord. Die is weer spekkoper en dat is nog maar het begin ;-). Ze komt er vast nog meer tegen. Veel plezier bjj het concert.
    Groetjes
    De Heesbeesten

• 14 Augustus 2013 - 08:35

Anja:

HoiHoi,

Nou idd. Gesport hoeft er op deze manier niet te worden en loop je je vakantiekilo's er gelijk weer af.

Wel gaaf hoor. Zo zie je ook eens een andere kant. Wij zijn meer van het: door maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Ben al blij dat er hier voldoende van die papieren handdoekjes aanwezig zijn zodat je tenminste je handen af kan drogen hahaha.

Hoe waren de Jonas Brothers?

Gr.
    Anja