Op weg naar Las Vegas - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Op weg naar Las Vegas - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Op weg naar Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Willy

20 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Bishop

Hallo allemaal,

Hier weer een verslag van onze dagen. We zitten inmiddels in Bishop een plaats die op de route naar Las Vegas ligt. We zitten nu in een Best Western motel en daar is de internetverbinding super!
We zitten dus alle drie op telefoons, tablet en laptop. (we zijn helemaal niet verslaafd hoor ;-) Morgen willen we kijken of we Las Vegas halen, want vandaag al flink wat kilometers gemaakt.

Maar nu eerst gisteren:

We werden wakker met de golven van het meer en die zon die heerlijk aan het schijnen was. Snel even naar een minimarket gereden om daar ons ontbijt te halen. Gegeten, goed ingesmeerd en toen via onze veranda naar het strandje. Het was inmiddels best wel druk geworden, want het was tenslotte zondag, maar voldoende plek voor iedereen. Heerlijk een boek kunnen lezen en Lisa de onderkant van het water flink onderzocht. Na verloop van tijd ook het water maar eens opgezocht en als je eenmaal door was, was het water heerlijk van temperatuur. Het water was echt glashelder, ook al was het dieper, je kon nog steeds de bodem goed zien. Dit was toch wel even heerlijk relaxen en het leek net of we aan het Gardameer zaten, maar nu met onze slaapplek aan het water en heel veel Amerikaans gepraat ;-).

Na verloop van tijd (zo rond half 5) begon het een beetje te betrekken, maar het was nog steeds heerlijk qua temperatuur. Gedoucht en toen weer op weg naar het restaurant waar we de dag ervoor ook gegeten hadden. Het was daar gezellig en je werd leuk bediend. Weer zo'n soort pieper gekregen, want het zat gewoon weer helemaal bomvol. Deze keer zaten we buiten aan het water, maar doordat er niet zo veel wind stond, was het prima te doen. Later toen het donker werd, werd het wel wat frisser, maar met een prosecco in je glas blijf je wel warm hahaha.

Vanmorgen werden we wakker met een beetje regen en bewolking, we hebben dus echt geluk gehad gisteren. Het was niet koud dus lekker met de deur open ons ontbijt zitten nuttigen terwijl we nog een laatste blik op het meer konden werpen. Het was echt een mooie plek. Uitgecheckt en toen weer op pad.

Vandaag (voor ons maandag, voor jullie inmiddels dinsdag) dus op weg naar Las Vegas met flink wat miles voor de boeg. Onderweg heel veel bewolking en af en toe regen gehad. We vonden het dus ook niet erg om nu een stuk te rijden. Dit stuk is ook een heel stuk droger en kaler dan waar we tot nu toe geweest waren. Wel een paar grote meren gezien, maar daar was voor de rest niet veel te beleven.

Nu dus in ons motel met airco, Wi-Fi, een luxe badkamer en goede bedden. Dat wordt lekker slapen vanavond. Straks maar eens kijken waar we kunnen eten.

Dit was het weer

Groetjes van ons

• 20 Augustus 2013 - 03:08

Pim:

Veranda aan het water... klinkt niet verkeerd. Voor ons is het "buro in kantoor".. Het eerste klinkt toch wat beter.

Leuk om jullie avonturen zo te blijven volgen.

Onze weekend gast is ondertussen weer vertrokken dus jullie bed staat alweer klaar. We hebben afgelopen Zondag even een reconaissance gedaan in Wine Country.

Veel plezier in Las Vegas!

Pim & Maryam

• 20 Augustus 2013 - 05:52

H En H:

Hallo globetrotters

Dat was een lekkere luierdag. Nu weer op pad van de stad van verderf haha. Nee hoor grapje. Lijkt me een bijzondere stad om te bezoeken. Geniet eerst maar eens van de luxe kamer, want dat ziet er super goed uit. En die verslaving valt wel mee. Jullie hadden toch nog geen afkickverschijnselen? Of heb ik wat gemist ;-) Ma en Pa hebben hun telefoon niet meer aanstaan, omdat ik het verslag steeds in de bus doe. Als je wilt dat ze hem weer aan doen, dan moet je het maar laten weten. Nou heeeeeeel veeeeel plezier weer.

groetjes
    De Heesbeesten