Gearriveerd in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Gearriveerd in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in San Francisco

Door: Willy Ufkes

Blijf op de hoogte en volg Willy

27 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

Vanmorgen weer op pad richting San Francisco. Het verliep allemaal soepel en ik keek op de navigatie en zag dat als we zo door zouden rijden, we al om 14.00 uur bij Pim en Maryam zouden zijn.

Aangezien Maryam thuis werkte, wilde ik niet zo vroeg al aankomen.
Wij naar het plaatsje Mercede, zagen we op een bordje Yosemite lake. Wij daar naar op weg, ergens heel ver weg, kwamen we bij het meer aan. We moesten 6 dollar betalen om er te parkeren.
Wilde het meer een stuk rondlopen, maar het was er zo lekker dat ik tegen John en Lisa zei, we blijven lekker hier, pakken een handdoek en een boek. Er stond een heerlijk windje, er was voldoende schaduw er waren gebouwen waar je je om kon kleden en toiletten.

We hebben daar lekker liggen genieten van het zonnetje en de rust, want we waren bijna de enige op het terrein. Na een poos toch maar de boel weer bij elkaar gepakt en weer in de auto gestapt, maar het was echt eventjes genieten.

Na 2 1/5 uur rijden en een stuk meer ervaren om over de drukke weg van San Francisco te rijden, zijn we veilig bij hun aangekomen.
Daar werden we weer hartelijk ontvangen met thee en lekkere koekjes.
Weer lekker bij gekletst en daarna weer heerlijk bij hun gegeten. Straks gaan we een heerlijke zelfgebakken perentaart eten. Ik ben benieuwd, maar hij zal vast heerlijk zijn.

We zijn blij dat we weer hier kunnen zijn, want het is toch wel weer fijn om weer met mensen te praten die je kent.

Groetjes van de nu nog hebbende vakantiegenieters

• 27 Augustus 2013 - 06:02

H En H:

Hallo Globetrotters

Dat was een relaxte dag zo te lezen. NU weer lekker de verwennerij van Pim en Maryan. Laat het jullie maar lekker welgevallen ;-) Wat een formele taal he haha. Wij zorgen hier wel dat er brood op de plank komt. Wij smeren ons eigen brood wel. Nee hoor grapje. Geniet nog lekker daar!!

Groetjes
    De heesbeesten