Gearriveerd in Kleinarl - Reisverslag uit Kleinarl, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Kleinarl - Reisverslag uit Kleinarl, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Kleinarl

Door: Willy Ufkes

Blijf op de hoogte en volg Willy

16 Augustus 2014 | Oostenrijk, Kleinarl

Hallo allemaal,

Hier ons 1e verhaal....

Vanmorgen om 03.30 uur vertrokken en af en toe hadden we het idee dat we de enige op de weg waren....
Rond 05.00 uur waren we de Duitse grens over en konden we lekker doorrijden.
Heel even in de file gestaan omdat er een vrachtwagen helemaal door de vangrail over het andere wegdek op zijn kant lag. Daar kon dus niemand langs en daar stond dus ook een dikke file. Wij hadden er zelf niet zo heel veel last van en konden weer lekker opschieten.
Even later weer wat file en nu waren er auto's aan de andere kant op elkaar geklapt en was er net een trauma helikopter aan het landen. Dus dat was niet goed. Ook daar een dikke file erachter, want de hele weg was afgesloten.
Tussendoor even lekker wat gedronken, broodje gegeten, benen gestrekt en gebruik van de nette toiletten in Duitsland.

Nog één keer file gehad door wegwerkzaamheden in de buurt van Frankfurt, maar dat stelde niet veel voor, hooguit 10 minuten. Kregen via de TomTom een melding dat we een snellere route konden nemen en die hebben we gedaan. Gingen we helemaal binnendoor, hele mooie route en voor we het wisten hoefden we nog maar een uur te rijden.

Iets voor 15.00 uur zijn we bij het hotel/appartement aangekomen. We waren de eerste. Die mevrouw herkende ons nog van de vorige keer dus dat was leuk en toen we de sleutel hadden gekregen, kregen we ook nog hetzelfde appartement die we toen hadden! Het was net een soort van thuiskomen alleen in een ander land ;-). We zijn er dus blij mee! Gelijk de broodjesservice besteld, geregeld dat we in het restaurant vanavond en morgen kunnen eten. Morgen gaan we daar ook ontbijten, doen we alleen op zondag anders groeien we dicht....

John en Lisa zijn toen de auto leeg gaan halen en ben ik lopend naar de Spar gegaan om al wat boodschappen te halen. Dat was heerlijk om even een stuk te lopen, de beek weer te zien stromen en de mooie omgeving te zien.

Toen ik terugkwam, de tassen uitgepakt en ons helemaal geïnstalleerd. Ik was vergeten dat er een koffiezetapparaat stond, dus John en Lisa zijn nog even terug naar de Spar gegaan om koffie te halen en nog wat meer drinken.

Kortom we hebben een zeer voorspoedige reis gehad en gaan zo dus genieten van onze 1e lekkere maaltijd. Lisa heeft voor de Gordon Bleu gekozen, John gevogelte en ik ga voor de vis. Dat wordt weer smullen!!!!

We houden jullie op de hoogte!

Groetjes van de reizigers

• 16 Augustus 2014 - 18:11

Herma:

Hallo reizigers

fijn dat jullie goed zijn aangekomen in jullie 2e thuis ;-).
    Grappig dat jullie weer hetzelfde appartement hebben.
    En jullie hebben een onweerstaanbare indruk achter gelaten de vorige keer.
    nu kan het grote genieten beginnen. Heeeeel veeeeeel plezier.

Groetjes
    de heesbeestjes