Bischofshofen - Reisverslag uit Bischofshofen, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Bischofshofen - Reisverslag uit Bischofshofen, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Bischofshofen

Door: Willy Ufkes

Blijf op de hoogte en volg Willy

21 Augustus 2014 | Oostenrijk, Bischofshofen

Hallo allemaal,

Hier weer ons verslag van vandaag:

Vannacht heeft het behoorlijk hard geregend, maar toen ik vanmorgen wakker werd scheen de zon. Hoezo slecht weer...... Het was gewoon droog, wel laaghangende bewolking, maar niet alleen maar regen wat ze opgaven. Dus ons hoor je niet klagen ;-)
Ontbeten en toen zijn John en ik lopend (ik gelijk mijn bergschoenen uitgetest) naar de supermarkt gegaan. We hadden het hartstikke warm ondanks dat we alleen in een vest buiten liepen. Ook de temperatuur viel dus mee, prima!
Tja, toen toch maar even weer op pad gegaan en nu richting Bischofshoven. Daar had Lisa de vorige vakantie haar favoriete kleurpotloden los kunnen kopen die je in Nederland alleen maar in hele dozen kan krijgen. Aangezien zij een grootverbruiker is van bepaalde kleuren is dit wel handig als je ze dan per stuk kan kopen. Dus eens kijken of die winkel ze nog steeds had. En ja hoor, ze hadden ze dus Lisa flink inslaan. Er stond ook nog een grote doos met ook kleuren die ze nog niet had en ook deze verdween in het mandje.....
Daarna zijn we in een koffiebar lekker een bakkie gaan doen, het stadje buiten verder verkend en het was heerlijk weer. Je kon gewoon zonder jas buiten lopen.
Daarna het winkelcentrum weer ingedoken en daar had een andere winkel weer de loom bandjes die qua kleur in Nederland niet meer te krijgen zijn. Dus ook die werden door onze dame gekocht. Haar dag kon niet meer stuk, hahaha.

Maar weer richting huis gereden, want er moest natuurlijk flink getekend worden. Nou dat heeft ze uren volgehouden totdat haar vingers pijn ging doen en nu zit ze een armbandje te maken van haar elastiekjes.

Wij lekker een boek lezen. Kortom, wel wat gedaan, maar ook wel een rustige dag gehad.

Straks kijken wat de kok er weer voor lekkers van gemaakt heeft. We hebben deze keer voor de risotto gekozen met kalfsvlees. Lekker wijntje erbij en ook aan ons heb je geen kind meer :-)

Tot de volgende keer!

De genieters

• 21 Augustus 2014 - 18:56

H En H:

Hallo slechtweerverdrijvers

jullie zijn zelf de zon. Dus de wolken zijn dan snel verdwenen.
    Creabea in het apprtement. Leuk hoor. De kunstwerken krijgen we vast nog te zien.
    Eet ze vanavond.

Groetjes