Zon! - Reisverslag uit Kleinarl, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Zon! - Reisverslag uit Kleinarl, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Zon!

Door: Willy Ufkes

Blijf op de hoogte en volg Willy

28 Augustus 2014 | Oostenrijk, Kleinarl

Hallo allemaal,

Toen we vanmorgen wakker werden, was er nog behoorlijk laaghangende bewolking, maar je zag dat de zon al bezig was om erdoor te komen. Het was nog wel behoorlijk fris, want vannacht was het koud geweest.
Broodjes van de deurknop afgehaald en het menu voor vanavond bestudeerd. Yes!!!!! Toetjesavond, dat wordt weer smullen......

Gisteravond hadden we ook weer zo lekker gegeten, het is nog maar 1x voorgekomen dat ik ietsje minder lekker gegeten had en dat smaakte eigenlijk gewoon prima en klink ik verwend...... Één van de obers kwam afscheid van ons nemen, want die ging weer naar huis, omdat hij ook weer naar school moest. Heel aardig dat hij dat kwam doen.

Na het ontbijt heerlijk even op het balkon gezeten, maar daar is toch om 11.00 uur de zon weg en inmiddels was de temperatuur opgelopen.
Dus tas weer gepakt en op naar het zwembad, insmeren en genieten van de warmte van de zon. Af en toe was er wel weer een dikke wolk, maar die loste gelukkig iedere keer snel op. We hadden het zwembad weer helemaal voor onszelf tot een uur of 2, toen kwam er een moeder met een zoontje. Pas om een uur of 3 kwamen er meer mensen en werd er druk van het zwembad gebruik gemaakt. Lisa, onze duikboot, natuurlijk lekker mee doen. Rond 16.00 uur zit de zon achter de bomen en wordt het te fris om bij het zwembad te blijven.

Dit jaar zijn er erg weinig Nederlanders en die er zijn hebben geen kinderen. Er zijn veel Duitsers, maar die hebben allemaal wat kleinere kinderen. Lisa heeft dit jaar dus geen leeftijdgenoot gehad waar ze mee op kon trekken. Op zich had ze dat wel leuk gevonden, maar echt heel erg vindt ze het ook niet en ze zit flink met Chantal te WhatsAppen, dat helpt natuurlijk ook. Vandaag hoorde ze ook van Chantal dat ze in groep 1d komen te zitten en ze zitten bij elkaar, Julia, Chantal en Lisa. Ik zal straks even kijken, ik ben ook wel benieuwd.

We hebben deze keer dus niet zo veel te melden, gewoon lekker van een boek en de zon genoten. Als het goed is geven ze voor morgen ook goed weer op en gaan we deze dag lekker herhalen voordat we alles weer in moeten pakken. Ja, ja, het gaat nu echt opschieten en is het weer voorbij met de pret :-(

Voor Anja: jouw laatste werkdag zit er ook op en nu mag jij eindelijk van je vakantie gaan genieten! Heel veel plezier en we houden contact! Ddddddddoooooooeeeeeeeiiiiiiiiii (even voor de duidelijkheid voor de anderen, als wij klaar met kletsen zijn, doen wij altijd dit naar elkaar sturen....)

Groetjes van de laatste dagen vakantiegenieters

• 28 Augustus 2014 - 17:12

Harry En Herma Heester:

Hallo zonaanbiddende lezendezwemmers (hoe bedenk ik het weer hè haha)

Lekker de zon er bij, verse broodjes, menu om uit te kiezen. Het is een rijkelui's leven ;-)
    Kon het maar altijd zo zijn. Dat zal wel een droom blijven.
    Jammer dat het er bijna op zit voor jullie.
    Geniet morgen nog lekker en haal alles uit de dag!!!

Groetjes
    De heesbeestjes

• 28 Augustus 2014 - 21:33

Anja:

Hallo levensgenieters,

Fijn dat jullie deze laatste dagen nog even relaxed van het zonnetje en zwembad kunnen genieten.

Mijn vakantie is nu ook begonnen en ik ga morgen richting Beekbergen. Gaat helemaal goed komen want ze geven goed weer op voor volgende week.

Jullie goede terugreis zaterdag en geniet er morgen nog even van.

ddddddddooooooooeeeeeeeeeiiiiiiiiiii