Kleinarl - Reisverslag uit Kleinarl, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu Kleinarl - Reisverslag uit Kleinarl, Oostenrijk van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

Kleinarl

Door: Willy Ufkes

Blijf op de hoogte en volg Willy

22 Augustus 2014 | Oostenrijk, Kleinarl

Hallo allemaal,

Vanmorgen werd ik om half 6 wakker, omdat ik het even naar het toilet moest. Ik keek toen naar buiten en zag dat in het hotel de mensen alweer bezig waren om voor het ontbijt e.d. te zorgen. Tjee, wat een lange dagen maken die eigenaars. 's Morgens dus vroeg op en tot 's avonds laat om de boel weer op te ruimen. Iedere avond zijn ze allemaal in Oostenrijkse klederdracht de gasten aan het bedienen, heel leuk en het ziet er erg verzorgd uit.
De mist hing vanmorgen heel laag, dus ik dacht het zal wel een bewolkte dag worden.
Dus weer op ons gemakje opgestaan en ontbeten. Ondertussen overleggend wat we gingen doen. Kijk ik naar buiten, gaat de zon schijnen, even op het balkon een boek lezen, maar door de grote overhang van het dak is de zon sneller weg.
John wilde nog douchen en Lisa zat lekker te hobby-en. Ik met mijn boek naar het zwembad, stoel gepakt en zitten. De lucht trok steeds meer open dus weer naar boven, bikini aan, badhanddoek mee, wat drinken, zonnebrand. Dat was even verwennerij!
Lisa kwam daarna ook snel en die kon het zwembad niet weerstaan en die wilde gelijk gaan zwemmen. Ik vind haar echt een bikkel, want het water is behoorlijk fris.
Dus i.p.v. eropuit te trekken, gewoon heerlijk met een boek aan het zwembad in de zon zitten, is ook niet verkeerd!

Helaas rond half 3 begon het te betrekken en rond 3 uur spetterde het zelfs. Wij dus maar naar boven gegaan. Lisa lekker gedoucht en ging toen weer fröbelen met haar elastiekjes en ze heeft al weer een paar hele leuke gemaakt. Ik heb lekker mijn boek uit kunnen lezen en John heeft zijn 2e boek bijna uit. Ook zo'n dag is heel lekker, echt vakantie.

Momenteel komt het echt met bakken uit de lucht, dus hopelijk is dit het voor de komende dagen en krijgen we gewoon droog weer. Of is dit wishfull thinking ;-)

Straks gaan we weer heerlijk eten en mijn favoriete avond is het, want het is toetjesbuffet. Tafels vol met alleen maar lekkere toetjes, wat een straf! Ik ga echt niet te veel van de andere gerechten eten, want er moet wel voldoende plaats zijn om al dit lekkers te verorberen, hahaha.

We hebben weer een heerlijke dag gehad!

Groetjes van de vakantiegenieters

Ps. Gisteren is het niet helemaal goed gegaan en hebben jullie het verslag 2x gehad. Heel gek, want ik heb het opslaan gewoon 1x aangeklikt. Maar beter 2x dan helemaal niet toch?



  • 22 Augustus 2014 - 17:56

    Harry En Herma Heester:

    Hallo zonaanbidders

    Lekker zo'n luierdag. Misschien een idee om vanavond de zonnedans uit te voeren. Als het resultaat oplevert wordt het morgen weer een mooie dag ;-)
    Ja het is hard werken in een hotel. Leuk die klederdracht.
    Je verslag kwam vandaag 4x binnen ;-)
    Eet smakelijk vanavond en...... Laat nog wat over van dat toetjesbuffet.

    Groetjes
    De heesbeestjes

  • 22 Augustus 2014 - 19:06

    Anja:

    Hoi,

    Heerlijk zo'n luierdagje. Dat is echt vakantie.

    Ook ik heb je verslag 4x. Beter teveel dan niet.

    Ook hier kwam het vanmiddag even met bakken uit de hemel. Het onweerde er ook flink bij.

    Eet smakelijk. Geniet vsn de toetjes.

    Groetjes,
    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Op naar La Hemeau des Issambres!

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 10346

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 13 Augustus 2014

Oostenrijk 2014

12 Augustus 2014 - 12 Augustus 2014

Oostenrijk2014

11 Augustus 2013 - 30 Augustus 2013

De voorbereidingen

Landen bezocht: