1e dag, gearriveerd in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu 1e dag, gearriveerd in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Willy Ufkes - WaarBenJij.nu

1e dag, gearriveerd in San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Willy

12 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

Nou we zijn gearriveerd hoor!

Vanmorgen (voor jullie gisteren) om half 3 opgestaan en richting mijn ouders gereden om mijn vader op te halen die ons naar Schiphol zou brengen.

Doordat het zo vroeg was, was het rustig op de weg en waren we rond 05.00 uur bij Schiphol. Op zoek naar Arkefly en daar hadden we maar een paar mensen voor ons. Koffers waren dus zo ingecheckt en hadden we voldoende tijd om een broodje met een heerlijke smoothie te nuttigen, want hoe gek ook. Als je zo vroeg opstaat heb je gewoon ook heel vroeg honger. Toen op ons gemakje naar de gate gelopen en ook daar ging het heel snel allemaal.

Het vliegtuig vertrok op tijd en toen bijna 11 uur vliegen voor de boeg. We hadden voldoende beenruimte door de Comfortclass en wij zaten met 4 stoelen op een rij. Niemand kwam er naast ons zitten dus we hadden alle ruimte. Regelmatig in slaap gevallen, maar het was toch redelijk snel voorbij voor zo'n een lange zit. Doordat we wind mee hadden kwamen een uur eerder aan. Daar waren we ontzettend blij mee. Helaas waren we de tijd weer kwijt bij de douane. Daar waren we wel anderhalf uur aan kwijt. Maar als we een uur later waren gearriveerd, was het natuurlijk nog later aangekomen. En we mochten in ieder geval Amerika in.

Pim zat rustig op ons te wachten, koffers achterin en op naar hun huis. Daar had Maryam (Pim zijn vrouw) een overheerlijke tulband gebakken, koppie thee erbij, heerlijk. We hebben nu een prachtige kamer met badkamer. Lisa wilde even douchen om wakker te worden, want we waren natuurlijk al een poos onderweg ;-)

Daarna zijn we richting de Golden Gate gereden en hebben lekker langs het water gelopen. De brug op de achtergrond en Alcatras in het water. Het was behoorlijk druk met joggers en mensen die aan het fietsen en wandelen waren, maar wel gezellig. Helaas was wel behoorlijk veel wind en mistig. Dus de Golden Gate stond voor de helft in de mist, maar het was lekker om even een frisse neus te halen na zo lang in een vliegtuig te zitten.

Daarna weer terug naar hun huis gereden en toen kwam er een hamer bij John langs en kon hij zijn ogen niet meer open houden, Maar even een douche genomen en toen was hij weer helemaal wakker. Maryam had toen heerlijk eten klaargemaakt en daar hebben we van zitten smullen. Lisa daarna naar bed en nu voel ik mijn ogen een beetje zwaar worden, maar dat mag ook wel na 26 uur op te zijn.....

Morgen is Pim vrij en kijken we wel wat we gaan doen. Eerst kijken hoe het met ons gaat.

Helaas heeft mijn telefoon hier geen bereik dus sms e.e.a. kan ik niet ontvangen. Misschien dat het met John zijn telefoon beter lukt. In ieder geval lukt het met dit verhaal.

Jullie zijn op de hoogte, tot de volgende keer!

Groetjes,
dus sms kan
John, Willy en Lisa

• 12 Augustus 2013 - 16:06

Karlijn:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, heel veel plezier nog! Ik ben benieuwd naar alle verhalen die nog komen!

Groetjes, Karlijn

• 12 Augustus 2013 - 19:27

Harry En Herma:

Hallo relaxte reizigers
    Super dat alles zo lekker soepel verlopen is. Jammer dat de brug in de mist stond. Maar met jullue als zonnestraaltjes was de mist waarschijnlijk snel verdwenen. Bericht voirgelezen aan pa en ma. Jullie hebben de hartelijke groeten. Genietse verder.
    Groetjes
    Harry en Herrie

• 12 Augustus 2013 - 20:36

Anja:

Hoi,

Deze had ik dus nog niet gelezen. Ben nu weer helemaal bij.

Veel plezier en ik hou het in de gaten.